[MataroSensefils] Proxys

Eva Puig i Perarriera perarriera a hotmail.com
dll jul 26 18:00:14 CEST 2010

merci

i si una peli es penja com es pot solucionar? perquè no dona opció a tirar endavant o endarrera, sempre torna a començar des de 0

salut

EVA

Date: Mon, 26 Jul 2010 15:51:41 +0200
From: ivan a rusc.net
To: llista a matarosensefils.net
Subject: Re: [MataroSensefils] Proxys

tot el que hi ha a la sopa de pedres es per a compartir. pots mirar en directe o desar al ordenador

que no obre les pàgines web què vol dir?

que el sense fils funciona be, el que esta fallant es el router ADSL de l?Escorxador o que algú n'està fent un mal us

El 26 de juliol de 2010 13:04, Eva Puig i Perarriera <perarriera a hotmail.com> ha escrit:

bon dia

tinc algunes consultes a fer-vos, no sóc gens entesa en informàtica però un xic usuària sí,

en
el sopa de pedres on hi ha la música i les pel-lícules entre d'altres
coses, aquesta música me la puc desar al meu ordinador? i així mateix
amb les pelis?

després hi ha alguna possibilitat de connectar a
través d'un cable des del portàtil fins a l'aparell de TV per tal de
veure un peli en pantalla de TV? la meva tele és força antiga, té
euroconnectors pel vídeo o DVD però poca cosa més?

moltes gràcies per ajudar-me

salut

EVA

per cert Ivan de moment tot funciona perfectament, seguim fent servir Cuba o Isern no ho recordo, perquè vam prova escorxador i anava molt lent però què vol dir aquest comentari teu? "el proxy de l'Escorxador respon a ping i demana el usuari i contrasenya però no obre les pagines web." que demana contrassenya ja ho sé però que no obre les pàgines web què vol dir?

merci