[MataroSensefils] Mataró - Pineda

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij jul 22 21:40:57 CEST 2010

Hola Aureli,

Es va provar des Isern sense èxit cap a Pineda. El node des d'on es vol
intentar és el d'en René però jo no he pogut doner-li l'antena i no se si en
Jose li ha deixat la seva.

Des d'Isern, quan ens pugui deixar-hi accedir algú, s'intentarà cap a BCN ja
que hi ha visió directe.

Pel que fa al supernode apadrinat pel TecnoCampus, l'últim que m'han dit és
que van molt de cul ja que han d'inaugurar per setembre. Ens diran alguna
cosa quan ho tinguin tot més apamat.

Jordi

El 22 de juliol de 2010 14:06, Aureli <aureli.gomez a gmail.com> ha escrit: