[MataroSensefils] Per fi Mataró conectat a Llavaneres!!!

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim gen 19 21:49:31 CET 2010

Yep!

Ja he creat l'entrada al nostre DNS pel servidor de Llananeres. Haurem de
mirar de compartir les entrades DNS.

Per sortir per la porta federada de Llavaneres (a afegir al switch proxy del
Firefox):

llavaneres.guifimataro.net

A sumar a les dos portes federades que ja tenim a Mataró:

http://www.matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Serveis.PortaAInternet

Amunt sensefils!

Jordi

El 19 de gener de 2010 20:35, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: