[MataroSensefils] Restaurat enllaç Escorxador-Isern després del fort vent

Enric enric a musaik.net
diu gen 10 08:43:24 CET 2010

En/na Jose Legido ha escrit:
> Hola!
>
> Aquí teniu una foto de com va quedar el màstil de l'escorxador després
> del fort vent. L'hem arreglat momentàneament però s'ha de millorar:
>
> http://guifi.net/node/27393

Salut,

vaja tela nen!!!
Ha quedat ben torçat, amb raó no funcionava.
Sort que el servei tècnic Mataró sensefils és ràpid! Jajaja.

Aprofito per comentar que si algú té contractat ADSL amb tele2 a Mataró
es posi en contacte amb mi.
M'acaben de fer una putada amb l'ADSL que compartim i m'agradaria saber
si hi ha més gent amb el mateix problema a Mataró.

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.