[MataroSensefils] Node d'Isern

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dic gen 6 01:15:37 CET 2010

Hola Enric,

Li he fet un cop d'ull a la configuració i he desactivat un servidor DHCP
que hi havia activat sobre la interfície de zona de 2,4 GHZ.

Li faig ping als 4 clients que té connectats i sembla prou normal.

Enric, com veus ara el rendiment?

De totes maneres, ja cal que ens anem acomiadant dels 2,4 Ghz (i deixar-ho
per Hotspots) i tot lo nou fer-ho a 5,4 Ghz ;-)

Jordi

El 5 de gener de 2010 23:37, Enric <enric a musaik.net> ha escrit: