[MataroSensefils] Enllaç amb Lavaneres

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim gen 5 14:00:49 CET 2010

Ja se pq no funciona.

Resulta que la radio d'Isern (wlan1) que és la que havia de fer WDS amb
Escorxador, ara no veu Escorxador. Suposo que no deu estar ben encarada.
L'altre dia juraria que vaig fer un scan i sí que la veia.

Jose, caldria que tornessis a posar el WDS de l'Escorxador amb la MAC
d'abans 00:C0:CA:1D:A2:D6 per tornar a restablir l'enllaç entre Isern i
Escorxador.

Com ho podríem fer per encarar la wlan1 d'Isern cap a l'Escorxador?

A tope!

Jordi

El 5 de gener de 2010 13:50, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha escrit: