[MataroSensefils] Alguns dubtes més!

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
dij feb 18 11:58:24 CET 2010

esta fet expressament, pq si peta el AP i es canvia la minipci

el que fa el manteniment, hauria de clonar la MAC anterior i no és una bona
praxis..

Jordi

  _____

De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Albert Comas
Enviado el: jueves, 18 de febrero de 2010 11:51
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] Alguns dubtes més!

Hola a tots,

aprofito per llençar una pregunta sobre la configuració de les nanos amb
l'unsolclic.

Quan carrego l'unsolclic sempre em trobo que no configura la mac de l'AP al
que ha de mirar. Això és normal? Està fet expressament?

Albert