[MataroSensefils] Alguns dubtes més!

Sebastian Galeano badalonawireless a gmail.com
dij feb 18 00:20:42 CET 2010

Aleix,

Quant connectes amb la nano mira un valor potser mes important que la
potencia amb la que reps el node (que no necesariament es amb la que ell et
rep a tu).

el valor es diu CCQ i es la qualitat d'enllaç.

M'he trobat gent que veia el node a -45, pero el CCQ era de 3%, es a dir de
cada 100 trames sense fils, arribaven 3 :P (no hi havia visió neta).

En general com a criteri de bones practiques, es te que tindre un CCQ >60%,
que de del contrari apart de tu tindre una mala connexió i per tant una mala
experiencia (latencia molt variant, perdues de paquets); afectes als demés
connectats al mateix node.

Per cert es mes senzill si poses el valor de RSSI o CCQ en text, que si vas
possant captures al Docs.

Salut