[MataroSensefils] Alguns dubtes més!

jordi jordi a setupinformatica.com
dic feb 17 23:05:05 CET 2010

mirat la potencia
"distance" el unsolclick regula la potencia
De: llista-bounces a matarosensefils.net [llista-bounces a matarosensefils.net] En nom de Aleix Roca Nonell [aleixrocanonell a gmail.com]
Enviat el: dimecres, 17 / febrer / 2010 18:39
Per a: Llista de coordinaci&#243, del projecte Matar&#243,      Sensefils
Tema: Re: [MataroSensefils] Alguns dubtes més!

M'estic començant a desesperar. HI ha algun motiu lògic per el que fa un parell de dies tingués cobertura al màxim i ara res de res? Us ho intento explicar: Carrego el unsolclick a la nano, no hem detecta la xarxa de isern, faig un escaneig de xarxes i em surt una de isern que no comença amb "guifi.net -" i prou. Reinicio la nano a la configuració de fàbrica, escanejo i llavors sí que em troba la xarxa de Isern que comença amb "guifi.net<http://guifi.net> -" i la que no també. Repeteixo la operació 3 vegades amb el mateix resultat. Per quina raó al carregar el unsolclick pot deixar de trobar-me la xarxa? té algo a veure el usuari?

Em miraré tot aquest tema del cisco! m'agradaria saber el necessari per entendre com està muntada la xarxa de guifi net, això per començar ^^

Segueixo sense estar segur del edifíci pero es molt possible que no sigui el de isern, aniré en persona a mirarmel

Posaré tota aquesta info al tutoral! (si me'n surto calr...)