[MataroSensefils] Alguns dubtes més!

Aleix Roca Nonell aleixrocanonell a gmail.com
dic feb 17 18:39:29 CET 2010

M'estic començant a desesperar. HI ha algun motiu lògic per el que fa un
parell de dies tingués cobertura al màxim i ara res de res? Us ho intento
explicar: Carrego el unsolclick a la nano, no hem detecta la xarxa de isern,
faig un escaneig de xarxes i em surt una de isern que no comença amb "
guifi.net -" i prou. Reinicio la nano a la configuració de fàbrica, escanejo
i llavors sí que em troba la xarxa de Isern que comença amb "guifi.net -" i
la que no també. Repeteixo la operació 3 vegades amb el mateix resultat. Per
quina raó al carregar el unsolclick pot deixar de trobar-me la xarxa? té
algo a veure el usuari?

Em miraré tot aquest tema del cisco! m'agradaria saber el necessari per
entendre com està muntada la xarxa de guifi net, això per començar ^^

Segueixo sense estar segur del edifíci pero es molt possible que no sigui el
de isern, aniré en persona a mirarmel

Posaré tota aquesta info al tutoral! (si me'n surto calr...)