[MataroSensefils] Alguns dubtes més!

Aleix Roca Nonell aleixrocanonell a gmail.com
dic feb 17 13:46:48 CET 2010

Gràcies Jordi per contestar les petites inquietuds que havien passat
desapercebudes!!! Començo entendre tot el mundillo aquest, em
miraré tutorials per intentar entendre millor tot això de les xarxes. Si em
podeu recomenar algun em seria de gran ajuda! ^^
Per descomptat que pots comptar amb què faré un manual! Intentaré que aculli
el recorregut des de que un escolta per primera vegada el nom de
guifi.netfins que té la seva nanostation al seu terrat funcionant!
(però primer a per
la meva  :P)
La finalitat de donar el meu nom és la del seguiment de les meves accions a
través de la xarxa? no acabo d'entendre el per què necessiten saber qui sóc.
(compte que no estic dient que no hi estic d'acord!)

Hola Albert! No estic segur d'haver fet la configuració com toca (aqui unes
captures Doc3<https://docs.google.com/Doc?docid=0ARWuH9gWEqV8ZGR4Z3FxdjJfMTBndjU4aHRjeA&hl=en>)
ja
que no acabo d'entendre moltes de les coses que faig. Per exemple, el estat
del trasto que jo li poso és purament orientatiu o te alguna influència en
el bon funcionament?I el enroutament he deixat la opció per defecte, gatway
to ap :S . Tampoc estic segur de si tinc visió directa. Des del terrat
enfoco cap a un edifici considerablement més alt que els del voltant i no sé
si allà hi ha el supernode o està darrera. Aquesta tarda m'hi fixaré més amb
uns prismàtics. Aguantant el node amb la mà he aconseguit cobertura màxima,
però quan el vaig anclar (amb cinta aïllant) al poste de la tv em baixava
una mica, suposo que el tinc que calibrar. Aquí una mostra
Doc1<https://docs.google.com/Doc?docid=0ARWuH9gWEqV8ZGR4Z3FxdjJfMWNoNXZ0d2M1&hl=en>.
Com ha deduit el Jordi, no vaig deixar el node al terrat, estic de proves
encara!

Em sap greu la controvèrsia que estic causant pel usuari :S intentaré
instal·lar el node definitivament aquesta tarda (espero que no plogui!)

Gràcies a tots!