[MataroSensefils] Node havana apagat i actualitzacions

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim feb 16 22:21:36 CET 2010

Bona nit,

Ja està operatiu el supernode de l'Havana. Efectivament es tractava d'un
tall de corrent. He aprofitat per actualitzar també el sistema.

Jordi

El 15 de febrer de 2010 20:48, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha
escrit: