[MataroSensefils] Alguns dubtes més!

Jose Legido jose a legido.com
dim feb 16 15:23:06 CET 2010

Hola!
No es veu molt bé a les imatges però el teu node es Pintor Maria, no?
http://guifi.net/node/28078

El que has de fer es anar a usuaris i crear el teu usuari i esperar a
que l'aprovin.

Pots fer ping a 10.139.56.2 o 10.139.56.133 o 10.139.66.69?

Si es així, quan estigui el teu usuari aprovat, has de configrurar el
navegador amb qualsevol dels proxys oberts de la xarxa. Si vas a
www.matarosensefils.net, on fica serveis:
http://guifi.net/node/11031/view/services
En l'apartat de "Accés a Internet a través d'un proxy"

porta2.guifimataro.net (10.139.56.133)
porta3.guifimataro.net (10.139.66.69)

I ja podràs navegar per internet.

2010/2/16 Aleix Roca Nonell <aleixrocanonell a gmail.com>:

> Hola de nou!
> Després de parlar amb el president de la escala i provar una nanostation en
> mode client al terrat, aconseguint com a resultat una cobertura màxima (des
> de la pantalla de configuració de la nanostation la barra de la cobertura
> estava tota pintada) sembla ser que el projecte avança!.Tot i això em trobo
> amb que no tinc connexió a internet :S. He probat de connectar-me a altres
> xarxes i he tingut èxit, així que suposo que dec haver configurat algo
> malament no? adjunto un doc amb captures que he fet de la nanostation. No sé
> [...]

Jose Legido
jose a legido.com

PGP id: 5A988F96