[MataroSensefils] Enllaç troncal amb 802.11n i instal.lació del nou supernode de sant Simó

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
diu feb 14 19:46:21 CET 2010

Veig que ho fa el winbox:

http://wiki.mikrotik.com/wiki/New_Policy_Spanish#Si_compr.C3.A9_la_licencia_en_otra_parte_y_ahora_quiero_actualizarla

Gràcies per l'avís Jordi!

Jordi

El 14 de febrer de 2010 19:40, Jordi Clopes <jordiclopes a gmail.com> ha
escrit: