[MataroSensefils] Enllaç troncal amb 802.11n i instal.lació del nou supernode de sant Simó

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dis feb 13 19:59:59 CET 2010

Ep!

Acabo de veure el teu mail.
He provat d'arrancar dues plaques diferents amb l'alimentador i cap de les
dues engega. Una d'elles no tenia minipcis quan ho he provat. El led del
transformador sí que engega. Li he passat un voltímetre a l'extrem que va a
la placa i dona voltatge però és molt baix.

Després ho he provat amb un alimentador d'una Nanostation i engega
perfectament les dues plaques.

Ara mateix el supernode està instal.lat físicament. Gràcies Aleix i Ivan :-)

Entro via winbox a l'aparell sense problemes però no m'hi apareixen les 3
minipcis que té. Podria ser pel poc voltatge que té el transformador de la
Nano que l'alimenta ara?
El cable de xarxa del POE és bastant llarg ( uns 30 metres ) segur que deu
haver-hi molta caiguda de tensió, oi?

Per cert, això del laser per encarar antenes és espectacular quan és de nit
:-D

Gràcies Jordi!

Jordi

El 13 de febrer de 2010 17:26, Jordi Soler <jordi a setupinformatica.com> ha
escrit: