[MataroSensefils] Enllaç troncal amb 802.11n i instal.lació del nou supernode de sant Simó

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dis feb 13 11:26:23 CET 2010

En principi ho porto jo tot.
Ahir ja vaig montar la caixa i serà bastant ràpid.

En Jose em va dir ahir que et deixaria el laser per encarar les antenes.
Si vols després anem a Los Alamos a instal.lar el node.

Jordi

El 13 de febrer de 2010 1:06, ivan <ivan a rusc.net> ha escrit: