[MataroSensefils] MatAlamos

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dim feb 9 20:11:31 CET 2010

Benvingut Aleix!

Doncs la veritat és que hi ha unes quantes tasques a la vista:

1-Instal.lar el supernode de Los Alamos.
2-Nova antena de 5,4 Ghz al supernode d'Isern apuntant a Los Alamos
(l'objectiu és començar a tenir redundància de rutes a la xarxa).
3-Instal.lar el nou node de sant Simó (demà arriba el material)
4-Canviar la caixa del supernode de l'Escorxador (l'enllaçarem amb
tecnologia 802.11n amb sant Simó)

Com pots veure n'hi ha per triar Aleix ;-)
Quan deixi de ploure mirarem de lligar agendes per la llista, repartir
tasques, etc i de ben segur que podràs fer un cop de mà. Tota ajuda sempre
és benvinguda.

Novament donar-te la benvinguda a la xarxa :-)

Jordi

El 9 de febrer de 2010 19:41, Aleix Roca Nonell
<aleixrocanonell a gmail.com>ha escrit: