[MataroSensefils] Centraletes Telefoniques

Jose Legido jose a legido.com
div des 31 20:25:02 CET 2010

Hola Nina.
T'he creat la extensió 0830102011

La nomenclatura es facil
08301 Mataró
02 centraleta de Cuba (01 centraleta escorxador)
011 Número de teléfon.

He fet que si et truquen i no contestes t'envia el missatge de la
bústia a la teva adreça de mail.

Digue'm quin client tens de Voip i t'ejudem a configurar-ho. Si tens
Windows, que algú digui quin client va bé.

Bon any!!!!