[MataroSensefils] Probelma node MatSanSad

Albert Comas albert.comas a gmail.com
dll des 27 19:38:29 CET 2010

Holes,

Em va telefonar en Joan del node MatSanSad (http://guifi.net/node/27154)
perquè ja no es pot connectar. Vaig estar mirant i té un enllaç boníssim
però no pot sortir a internet de cap manera. Ell normalment surt per proxy
però vaig provar de connectar directament a l'adsl d'isern i tampoc tirava.

Algú sap què pot passar?

Salut

Albert