[MataroSensefils] Torna a funcionar enllaç Escorxador-Isern

Xavier Riu xriu a ub.edu
dll des 27 18:32:31 CET 2010

nois, magnífic! I Jose, quina velocitat, punyeta, si la poguéssim treure
tots, seria brutal.
Jo només vull afegir-hi que ja fa dies (però últimament no tenia temps
ni d'escriure) la omni d'Isern torna a anar. No sé si va ser el canvi de
canal o una altra cosa, però va; no tira tan bé com abans, el senyal no
és tan bo, el soroll de vegades s'enfila massa, i en conjunt fluctua una
mica més, però generalment va prou bé. Espero que els qui hi tenien
problemes ja els vagi, també.

vinga, salut i bon any,
xavier

Al 20/12/2010 12:19, En/na Jordi Clopes ha escrit: