[MataroSensefils] ADSL nou a MatAlamos

ivan ivan a rusc.net
div des 24 16:57:21 CET 2010

només tindrem un ADSL fins ara estàvem compartint la connexió de MatCuba.

igualment la centraleta es pot instal·lar i un servidor amb un Mldonkey i
una Sopa de Pedres <http://sopadepedres.org> també

ok enllaç MatEscorxado <http://guifi.net/node/18084>r amb
MatGeganta<http://guifi.net/node/20680>

El 24 de desembre de 2010 11:10, Jose Legido <jose a legido.com> ha escrit: