FW: [MataroSensefils] SuperNode MatIsern

JORDI F. jfl-21 a hotmail.com
dim des 14 13:01:48 CET 2010

Hola,

Algu rep els emails que envio?
És que jo no els rebo i si estic a la llista els hauria de rebre...

Jordi F.

From: jfl-21 a hotmail.com
To: llista a matarosensefils.net; xriu a ub.edu; ivan a rusc.net; isern a matarosensefils.net; enric a musaik.net
Subject: RE: [MataroSensefils] SuperNode MatIsern
Date: Tue, 14 Dec 2010 08:48:08 +0100

Bon dia,
Com vaig intentar explicar ahir (em retorna el correu de la llista) no tinc connexió a la Omni (em sembla que es on estic connectat). Quan faig un scan i scanresults no veig cap connexió d'Isern (cap de les dues em surt a la llista).
Això és degut als canvis de disssabte? És cosa meva? Que puc fer?
A mi fins diumenge (disssabte no ho vaig provar) m'anava molt b!!
Necessito saber-ho pq haig d'entregar unes pràctiques del curs de la UOC que estic fent i estic "una mica" penjat
Merci
Jordi F.

Aquest correu el vaig enviar ahir i m'el va retornar! sabeu pq?

bONES,
Ahir al vespre va ser impossible connectar. Crec que estic connectat a la Omni, però fent scan i scanresults no m'apareixia la connexió d'Isern.
Jo estic per sobre d'Isern (st. Isidor) em sembla que no tinc bona senyal a mb la sectorial.
Que puc fer per recuperar la connexió?

Merci

Jordi F.