[MataroSensefils] Habana - Álamos

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dis ago 21 21:33:35 CEST 2010

Gràcies Sebas!

Llegint l'enllaç, a part de l'script de desconnexió també hi diu això:

"*Important: Remember that non-MikroTik stations will not report back their
received CCQ, so the TX-CCQ will always be 0%."

*Per tant, podria ser per això que no rebem el Tx del CCQ dels clients d'en
Lluís. És curiós ja que les Nanostation i d'altres Linksys que hi ha
connectats a Mataró sí que reporten el Tx-CCQ.
Algú coneix d'altres casos on això es produeixi?

Gràcies!

Jordi*
*

El 21 d’agost de 2010 19:53, Sebastian Galeano
<badalonawireless a gmail.com>ha escrit: