[MataroSensefils] Habana - Álamos

Luis C. Busquets Pérez luis.busquets a ilidium.com
dis ago 21 19:37:21 CEST 2010

Sí Ivan. He canviat d'IP i de MAC perquè no funcionava bé: p.e. la 231
funcionava incorrectament, és a dir, estava limitada a 8kBps. No tinc
cap intenció de fer-ho ara que funciona bé.

I tampoc tinc cap intenció de perdre el temps si no és per a fer la
xarxa funcioni millor. Si us puc ajudar en algo, feu-m'ho saber. Les PCQ
serien un gran upgrade. Pots tenir 54Mbps a les zones sense problemes
fent una correcta encuació a nivell d'IP.