[MataroSensefils] Habana - Álamos

Enric enric a musaik.net
dis ago 21 12:31:57 CEST 2010

Al 21/08/10 11:16, En/na Luis C. Busquets Pérez ha escrit:
> No és una conexió estable

Em sembla que això és més que evident que no és estable. L'Ivan ha donat
suficients dades tècniques. I sense tenir carrera, que em sembla que no
cal per ser un bon usuari de la xarxa.

Fa molt de temps que conec a l'Ivan i en Jordi, i em sorprenen la
paciència que tenen, al contrari, m'agrada molt que la tinguin perquè
això fa que la xarxa pugui crèixer.

Però si no et fa res, Luis, escolta'ls perquè estant sent molt pacients
i t'estant explicant les coses amb molta claretat i tranquil·litat, el
que no entenc és la teva actitud. No ho entens o no ho vols entendre?
Podria ser que no ens expliquéssim, però després d'anar seguint el fil,
crec que s'han explicat prou bé.

És molt fort que tinguis un linksys "tirat" connectat a la xarxa
sensefils i contestis dient que no és estable.

Estem creant una xarxa col·lectiva, entre tots, on cal crear petites
simbiosis amb tots els membres, si hi ha algú que utilitza algun altre
sistema de relació que no sigui de donar-rebre, està perjudicant a la xarxa.

Merci per ser comprensiu i intentar fer que la xarxa funcioni millor.
Però abans de QoS, cal saber treballar en grup.

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.