[MataroSensefils] Habana - Álamos

Luis C. Busquets Pérez luis.busquets a ilidium.com
div ago 20 06:28:39 CEST 2010

O molt m'equivoco o el 242 és un Linksys que hi ha tirat per casa dels
meus pares sense visibilitat directa. El què està conectat a l'antena és
el 251.

Per cert, amb el round-robin a nivell 3 no hi hauria necessitat de
limitar a 11Mbps la velocitat dels AP de zona que podrien anar a 54Mbps.

Respecte a la potència del node, és igual que hi hagi pigtail o tingui
pèrdues diferents. Com el camí de tranbsmissió és simètric al de
recepció, transmetent a la mateixa potencia, l'AP hauria de veure la
mateixa potència que veu el meu client i l'enllaç de pujada tindria la
mateixa qualitat que el de baixada.

En telefonia mòbil on les potències transmesa i rebuda són diferents
(l'estació base l'injecta tota la chicha que pot, el mòbil el mínim per
a conservar la bateria) passa que estàs parlant amb algú i el sents
perfectament. T'ho creus que tot va bé però ell et sent tallat, i el
problema està en l'enllaç entre el teu mòbil i la teva estació base
perquè a tu el senyal t'arriba amb prou qualitat però a l'estació base
no.

En Wifi això provocaria que es retransmetressin paquets que no cal.
Ho he deixat a 4 mW però si m'indiques la potència a la què transmet el
node, aquesta fora la més correcte. Rebre -50dBm està molt bé i no
hauria de causar problemes a l'AP de zona.