[MataroSensefils] Habana - Álamos

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij ago 19 22:57:59 CEST 2010

Hola Lluís,

El 19 d’agost de 2010 22:12, Luis C. Busquets <luis.busquets a ilidium.com> ha
escrit:

> He posat la potència de 10.139.56.251 i 10.139.66.76 a 4mW. Quina
> potència de senyal rebeu?

Doncs els veuen igual que abans. En tot cas, sembla que no ha empitjorat la
senyal, per tant millor reduir potències sempre que es pugui.

Tx/Rx CCQ %
100/0
96/0

> Amb quina potència de senyal transmeten els
> nodes? La potència que hauria de posar és la mateixa amb la què emet el
> node.
>
> Home a part de la potència de la tarja també hi intervenen la mida del
pigtail, les pèrdues dels connectors i el guany de les antenes que són
bastant diferents.

> La IP 251 la estic usant però no és la meva intenció tenir una altra
> d'alta. Només la uso perquè aparentment la 231 està limitada a 8kBps i
> amb això no és pot ni navegar per internet.

Vaig limitar els teus nodes a 8k fa dos dies però només durant unes hores.
Ara estic buscant la 231 per revisar si no ho havia deixat bé i veig que no
hi és. Suposo que ara li has posat la 242...
Lluís, t'ho demano sis-plau i per enèsima vegada, fes les coses bé. Utilitza
les ips que tens reservades. No hi ha problema si en vols fer un ús
temporal, després ja les reaprofitarem. Si tots fem el que tu estas fent la
cosa no pot rutllar de cap manera. A més, el filtre dels 8k era a nivell de
MAC o sigui que per molt que canviïs la ip...

Per cert, dius que amb 8k no carrega gairebé ni les webs d'internet...això
mateix era el que li estava passant a l'Ivan l'altre dia degut al teu
tràfic.

Vinga, reiniciem i fem les coses bé?