[MataroSensefils] Habana - Álamos

Luis Busquets luis.busquets a ilidium.com
dij ago 5 20:54:04 CEST 2010

Temps després d'enviar aquest missatge, l'enllaç ha deixat de presentar
errors. El fallo de no enllaçat ja no es presenta i la velocitat ara ja
és simètrica. Ignoro si algú ha fet algo per a corregir-ho. Si és així
m'agradari saber qui per agrair-li-ho i per saber què passava més que
res per curiositat.

En tot cas gràcies.