[MataroSensefils] Mataró - Pineda

Albert Comas albert.comas a googlemail.com
dll abr 19 23:13:40 CEST 2010

D'acord, doncs, quedem el dissabte pel matí.

Mataronins: Qui s'hi apunta?

Jordi: Suposo que tu tens l'antena de Pineda, la podràs portar el dissabte o
deixar-nos-la abans?

Jose: Tu tens una parabòlica, oi? Està en funcionament?

Salut,

Albert