[MataroSensefils] SAX2010 - Taula Rodona

Aureli aureli.gomez a gmail.com
dij abr 15 09:41:23 CEST 2010

Hola:

  A la Taula Rodona vindrà un company de Vigo per exposar una mica com
ho tenen. De moment no tinc cap altre confirmació per fer
presentacions de comunitats, tot i que si s'ha confirmat l'assistencia
d'algunes: Badalona, Sabadell... Us agrairia ens contacteu a les
jornades (Ignasi o jo mateix) a fi de no deixar sol aquest noi, que ve
de les terres de finisterre, a la ronda de presentacions.

   Gràcies

pd: Per l'idioma no us preocupeu, el gallec es prou entenidor.
--
6th guifi.net anniversary and celebration of the 9.000 first operational nodes
In the spirit of an open WiFi network service, the 6th anniversary of

Getting there:
" http://www.pinedademar.org/turisme/comarribar.asp "