[MataroSensefils] Maquines i proxys

Albert Comas Albert.Comas25 a gmail.com
dim abr 13 18:12:16 CEST 2010

Hola!

Només unes preguntes sobre això dels proxys:

Quina màquina és recomanable per a un proxy?

I si es vol muntar proxy + sopa de pedres i/o altres serveis? És recomanable
fer-ho en una sola màquina?

M'han donat un pentium 3 per a Isern i és possible que ens en donin un altre
amb processador Xeon, però això últim encara m'ho han de confirmar.

Gràcies,