[MataroSensefils] Mataró - Pineda

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
diu abr 11 22:28:10 CEST 2010

Bona nit,

He penjat l'antena que em va deixar en Jose Luis al node de sant Simó
apuntant a Pineda però, de moment, no hi ha hagut sort :-(
Potser si demanés permís a la comunitat per posar un altre màstil podria
encarar-ho millor.

Malauradament no podrem estrenar enllaç pel SAX però amb una mica més de
temps...

Salut, amor i xarxa!

Jordi

El 3 d’abril de 2010 20:13, Aureli <aureli.gomez a gmail.com> ha escrit: