[MataroSensefils] Pagina d'inici

ivan ivan a rusc.net
dim set 22 17:57:21 CEST 2009

Hola.

Aquesta pagina.html amb la informació dels serveis que hi ha a la xarxa
matarosensefils ja existeix.

Http://10.139.56.4/ ( ahir es va morir. El missatge que dona es aquest )
!!!!!!!!!! IDE DRIVES INSTALLATION ERROR !!!!!!!!!! demà si tinc temps m'ho
mirare
i la mateixa a internet
http://mataro.org.es/sensefils/

al que passa es que no hi han gaires serveis. I lo dels proxys jo no els
publicaria. qui estigui interessat pot escriure a la llista o pot passar-se
per la AAVV de l'Escorxador, C\Prat de la Riba, 110 els dimarts.

Lo del portal captiu a la mikrotik. al supernode de Cuba hi ha el varem
tindre pero ens va portar mols problemes i el vam treure.

Això de tindre dos interfícies a la mateixa radio pers intensitat de la
senyal i posar una radio nova amb mini pci, mini pigtail, pigtail i antena
pot sortir per uns 150€ +/- mols de diners per un portal captiu crec

       ivan