[MataroSensefils] avast de la xarxa

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
diu set 20 19:35:28 CEST 2009

Hola Victoria,

Al contrari. Des d'els llocs elevats és més sencill de connectar ja que els
més important és tenir visió directe entre les antenes.
Tot depen de si veus bé Mataró i algun dels nodes que ja hi ha. Hi ha
enllaços fets de més de 10 Km l'important és que les antenes es vegin.

En el mapa pots crear el teu node de proves i pots veure els perfils
orogràfics per saber si tens algun obstacle pel mig.

http://guifi.net/node/11031/view/map

Salutacions,

Jordi

El 20 / setembre / 2009 16:30, Victòria Pujol Miralles
<vpujoli a gmail.com>ha escrit: