RE: [MataroSensefils] Sopa de pedres a la configuració guifi.net

Ramiro Chiriotti Alvarez ramic_89 a hotmail.com
dis set 19 00:17:39 CEST 2009

hola... nose ben be a qui dirigeixo aquest email...pero com que el vaig rebre un email amb la resposta que algu haiva formulat al forum.....

aviam, jo em vaig fer la conta i l'usuari i vaig localitzar el meu lloc de conexió, el problema es que ara no se que més haig de fer si em vull conectar amb un portàtil amb el que rebo ja la senyal de matarosensefils de plaça de cuba....

estaria molt i molt agrait rebre alguna informació del que haig de fer per poder-me conectar. qualsevol imformació em servira.

moltes gràcies!!!

ramiro

Comparte tus mejores momentos del verano ¡Hazlo con Windows Live Fotos!
http://www.vivelive.com/compartirfotos