[MataroSensefils] node jaume recoder

Jose Legido jose a legido.com
dim oct 27 17:17:28 CET 2009

2009/10/27 Rastafury <rastayoung a gmail.com>:
> Diu me germana que no pot surtir a internet :-S algu podria mirarme la ip
> 10.139.66.71 digueume alguna cosa porfavor.
> Aixo no pot ser no que un dia funcioni i al altre es caigui¿? :-S

He buscat el node i m'ha costat. Es deia Mat_Ras2, l'he canviat el nom
cut al que tenia a la descripció:
MatJaumeRecoder
Em d'intentar ficar els noms amb el mateix criteri,
MatNomDelCarrerNúmero. L'important es el nom curt.
Pots veure que el node que dius dona gràfiques:
http://guifi.net/node/23054
Però no funcionava de 10h a 16h mes o menys. No sé si es un problema
de les rutes de l'havana com diu l'Ivan o que tenia apagat el trasto
la teva germana.

Crec que ara ha de funcionar, de fet, veig connecions des d'aquesta ip
pel proxy :)

Quan li passi això que faci un ping al proxy, al node que està
connectada i que ens digui l'error exacte.
Hauriem de fer un mini howto de com veure on es l'error. Qui s'anima?

> PD: males noticies amb el super node :(:( no agafo cap señal a 5 :(:(

Si no hi ha res mirant cap a tu es normal, hauries de dir cap on vols
enllaçar i fiquem una antena mirant cap al teu node.