[MataroSensefils] (sense assumpte)

Rastafury rastayoung a gmail.com
div oct 23 17:25:52 CEST 2009

bona tarda, despres de nose quant temps sens vindra a casa me germana a
configurarli la nanoavui e vingut , i estava tot tal i com el baix deixa.

me conectat i em deia introduca usuario i contraseña de 10.139.56.2, aque
proxy es el de cuba, y amb l'usuari actinea.fernandez i la seva respectiva
contraseña no entra. ara estic una altre vegada configuranla nano perq amb
el un sol clik , em canvia la contraseña i la pas per poder entrar ala nano,
no se perq pero tin mol mala sort :(. avera si algu que estigui en linea em
pot cedi un usuari i pass a cuba avera si surtu a internet :-(. astare
senseinternet una estona pot ser, l'astic agafant d'algu k la te oberta
menos mal, algu empodria prestar ayuda ?¿ mercii