[MataroSensefils] UnSolClic per a Router Comtrend CT-5361

Àlber Filbà alberfilba a gmail.com
div oct 2 20:41:35 CEST 2009

Hola Sebastian.

Sí, al router hi tinc instal·lat l'OpenWRT, versió Kamikaze bleeding edge,
r16284.

Després vaig descarregar-me els arxius .BIN i .TRX de l'UnSolClic per
al WRT54Gv1-4.
Vaig provar de pujar-los al router (via la interfície web) des de l'apartat
'update configuration' i 'upgrade firmware' però en ambdós casos reportava
l'error de 'bad image file' (o algo així).

Jo imagino que he d'usar l'opció de 'update configuration', però em demana
arxius del tipus .TGZ. La meva pregunta és:

Quin model de router creieu que utilitza aquest mateix tipus de fitxer de
configuració (.TGZ)?

Àlber