[MataroSensefils] Connectar 2 nanostations loco

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
div oct 2 13:37:10 CEST 2009

Si és tal com dius, no hauries de tenir cap problema.

Tot i que, si és per fer un punt a punt, amb Nanostation5 l'enllaç serà
millor.

Jordi

El 2 / octubre / 2009 13:31, Juane Puig <juanepm a gmail.com> ha escrit: