[MataroSensefils] incorporació

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dij nov 19 13:53:50 CET 2009

Benvingut Xavier,

-El supernode de la Torre del Maresme està a la part de l'edifici en
direcció a Barcelona, concretament a una de les plantes més altes.

-Si tens visió directa i estàs a 400 metres amb una LOCO2 en tens prou. Tot
i això, les Nanostation2 donen més bon rendiment.

-A Mataró no conec cap botiga que en tinguin. Potser en Jose en té alguna:
el pots trobar els dimarts a l'AAVV de l'Escorxador a partir de les 19:30
tot i que millor que li enviïs un mail per assegurar-te que encara li
queden.
En cas contrari en Jordi de Setup segur que també te'n podrà proporcionar.

Salutacions,

Jordi

El 19 / novembre / 2009 12:49, Xavier Castellà Parull <
xavi.castella a gmail.com> ha escrit: