[MataroSensefils] Rectificacions de l'acta l' assemblea del 5 de novembre de 2009

Nina González ninagonzalezgarcia a hotmail.com
div nov 6 23:06:28 CET 2009

si disculpeu  m'he equivocat i he enviat l'acta a la llista, i anava per Isern ;-)
Vinga vagi bé

Nina González

> Date: Fri, 6 Nov 2009 13:32:18 +0100
> From: mburset a dracmarqueologia.com
> To: llista a matarosensefils.net
> Subject: Re: [MataroSensefils] Rectificacions de l'acta l' assemblea del 5 de	novembre de 2009
>
> Molt be, felicitats per l'acta,
>
> per cert, de quina quota estem parlant exactament? això és l'acta del
> node d'Isern, potser? ;-)
>
> Vinga, fins aviat.
>
>        Ermoi.

Llama a tus amigos de PC a PC: ¡Es GRATIS!
http://get.live.com/messenger/overview