[MataroSensefils] Proposta per l'Ajuntament de Mataró

Moisès Burset mburset a dracmarqueologia.com
div maig 22 15:40:36 CEST 2009

Bones,

> Pel que fa a l'empresa instal.ladora, aquí ja no se que faran. La
> proposta és amb preus de mercat i ells veuran com ho fan.
Crec que seria interessant posar-los quant costaria muntar un supernode
si cedissin el material a la fundació guifi, dient-los que la diferència
de preu ve donada perquè en un cas cal contractar una empresa i, en
l'altre, és un treball fet per voluntaris i llavors el cost és
simplement el material del node. Però recalcar-los que llavors el
material és cedit a la Fundació Guifi i deixa de ser propietat de
l'Ajuntament (més que res per no fer el "pardillu" i que un treball fet
per voluntaris no es converteixi amb el temps en la xarxa sensefils de
l'Ajuntament...).

Pel que fa als altres comentaris, dir-los que independentment de que ens
cedeixin o no material, si que agrairíem molt que ens facilitessin
l'accés a espais públics on poder muntar nodes.

Per acabar, estic d'acord en que caldria recalcar que podrien cedir
ampla de banda, ja que hi ha ajuntaments que estan donant connectivitat
gratis. Potser caldria informar-los de les passes burocràtiques
necessàries (constituir-se com a operadora, etc...) que cal seguir si
l'ajuntament vol fer això. També caldria proposar-los una manera tècnica
de com fer-ho, potser...

Per cert, moltes gràcies per la feina que has fet, Jordi.

Apa, fins aviat.

       Ermoi.