[MataroSensefils] Isern i canals

Aureli aureli.gomez a gmail.com
div maig 15 15:22:55 CEST 2009

Hola:

   Comentari inocent: Juraria que durant el pont de 1 de Maig el canal de
2.4 fora el 16. La setmana pasada era 1.
   Bé, puntualitzo: aixo es que canta el linksys situal al carrer de la
geganta. Em podeu confirmar si les meves lectures eren encertades.
    Durant el pont la connectivitat fora prou bona, ara tot i estar a -98db
no hi arribo.

   Ja se que no aporto idees noves, tot i aixi espero que aquestes dades
ajudin a conjecturar quelcom de nou.

El 15 / maig / 2009 10:19, <llista-request a matarosensefils.net> ha escrit: