[MataroSensefils] Ajuda a isern

Sebastián Galeano tronity2k a hotmail.com
div maig 15 10:08:28 CEST 2009

Eu provat el bandwith test del mikrotik, pots veure l'ample enllaç per enllaç

Crec que a la page de mikortik pots baixar un software per fer els test entre pc y mikrotik.

El tema es descartar factors externs com son els dns, els proxys, les dns que tenen el proxy, la conexió a Internet, etc.

Si el tema entre mikrotiks es correcte, podeu veure el tema de la antena de cobertura, ja que a Badalona hem tingut algun problema amb cobertures a 2,4GHz on el canal estaba saturat i els clients conectaven be, pero el rendiment i la latencia era penosa, es va arreglar buscant amb el Frequency usage la frequencia amb un grau d'us inferior.

Salut

> Date: Fri, 15 May 2009 01:01:44 +0200
> From: enric
> To: llista a matarosensefils.net
> Subject: Re: [MataroSensefils] Ajuda a isern
>
> Salut,
>
> una diagnosi del que està passant a isern. Pot ser?
>
> -------- Missatge original --------
>
> Hola,
>
> per les proves que he estat fent em sembla que el problema és una mica
> més complicat. M'explico:
> - de l'enllaç de l'escorçador em baixo la peli a 300 Kb de mitja
> - d'internet em puc baixar coses a 100 kb de mitja

> [...]

Recibe toda las noticias de actualidad al instante en tu Messenger
http://especiales.es.msn.com/noticias/msninforma.aspx