[MataroSensefils] Ajuda a isern

Sebastián Galeano tronity2k a hotmail.com
dim maig 12 16:57:17 CEST 2009

Aquestes macs son diferents, esteu segurs que heu configurat la radio correcta amb el conector que toca (A en cas de Main y B en cas d'AUX).

Per cert es interesant posar les antenes de cobertura al wlan1 pq es la que per defecte es asignada al bridge principal, si no en gastes aquesta mes la de la wlan de cobertura.

Una cosa que he vist aquets anys es que les mikrotiks cambien a vegades l'ordre de les wlan segons les posis (el que vull dir es que tu muntes les minipcis poses la rb en marxa i al fer un reset-configuration les macs han canviat d'ordre :P)

Jo el que faig es posar les minipcis que es montarán inicialment al node; fer un reset-configuraction y ficar les macs resultants a guifi.

Hi ha una altre manera de fer-ho, consisteis en renombrar les wlans, pero es una mica xungo :P

Altra cosa es el tema del canal, normalment es configura un canal y despres al lloc es tria el correcte veient l'us d'aquet.

Crec que avans si no posaves canal al aplicatiu, la mikrotik activava el site-scan que va fent scans de canal i canviant-lo pel menys ple (amb el consequent tall de la conexió).