[MataroSensefils] Compra col.lectiva de Nanostation 2

Jordi Clopes jordiclopes a gmail.com
dll maig 11 11:31:25 CEST 2009

Hola Jordi i Joan,

Gràcies a vosaltres per muntar jornades tant guapes :-)

Els enllaços que acostumem a fer a 2,4 Ghz són de menys d'un Km.

Joan, pots comentar a quina distància tens fet l'enllaç, qualitat, ample de
banda i la informació que creguis interessant?

Com tu mateix dius, millor assegurar-nos abans de comprar massivament :-)

Gràcies a tots dos!!!

Jordi

El 11 / maig / 2009 11:11, Jordi Soler <jordi a setupinformatica.com> ha
escrit: