[MataroSensefils] Tenim 500 euros

Enric enric a musaik.net
dim maig 5 12:41:22 CEST 2009

En/na Albert Comas ha escrit:
> Hola,
>
> després de fer proves frustrades de recepció des de Montjuïc, vaig
> estar parlant amb els responsables del repetidor de Cabrera
> (http://guifi.net/node/21506 ). M'han de dir alguna cosa durant
> aquesta setmana. En el cas que tinguéssim una resposta afirmativa
> podríem dedicar part d'aquests diners a muntar-hi un supernode per a
> fer d'enllaç amb Barcelona, i Cabrera, Argentona, Vilassar, etc. A
> finals d'aquesta setmana haig de tenir una resposta. Us mantindré
> informats.

Olé aquests contactes intermunicipals! Són sagrats per poder extendre
aquesta xarxa, tant i tant necessària en moments antiP2P i en moments de
crisi. Segueix-nos informant Albert.

Però crec que hem de créixer de forma sostenible (ara parlant de forma
econòmica), i caldria que tota la gent que ha avançat diners per comprar
supernodes, fos la primera. Jo penso amb en Jose i l'Ivan, i no ser si
en Jordi també, que han comprat supernodes i els han posat, amb diners
de la seva butxaca. Jo els subvencionaria i després anem pensant com
anem recuperant els calers per nous supernodes.

Sap a on mires, veient el que busques; sap què llegeixes i escrius,
llegint el teu correu; sap a on vius, té una foto de casa teva
actualitzada; sap el que no veuràs, filtrant les teves cerques; i sap
qui et mira, perquè et troben mitjançant Ell: El Gran Germà Google.