[MataroSensefils] AP amb bateries

Blackhold blackholdmailer a gmail.com
dic mar 25 16:20:11 CET 2009

2009/3/25 Jose Legido <jose a legido.com>:

> Els linksys van a 12volts.

al igual que els thinkpad :P

> Pots connectar una bateria de cotxe directament a un linksys i et dona
> per un dia sencer. Talles el cable del transformador, i connectes a la
> bateria + amb + i - amb -.
ahá...

> Nosaltres en tenim cables ja tallats i linksys si vols. Bateries de
> cotxe potser també. Si les fiques en serie et duren mes.
> I si vols ficar una placa solar aquí ho vam fer:
molaps :)

> http://www.matarosensefils.net/wiki/index.php?n=Nodes.Acrata
>

> Quan vulguis quedem i t'ho deixem.

aquest cap de setmana estaré 100% disponible per a muntar el què
sigui, puc mirar de pujar a mataró amb un cop de cotxe i ens ho mirem,
igualment us animo a participar :)

voleu venir a passar-vos-ho bé, a fer el friki i a prendre l'aire
dissabte dia 4 d'abril a les 7 de la tarda a barcelona al plà de
palau? :)

> ja la tens

merci i sobretot per la ràpida resposta :D

> de res!!!

\o/