[MataroSensefils] Enllaç Mataró-Barcelona

Jordi Soler jordi a setupinformatica.com
div mar 20 16:49:31 CET 2009

jo començaria amb la de 23dBi, anirà millor per trobar el punt
un cop trobar "l'enfoque" si falta "xixa" poseu el plat

JOrdi

-----Mensaje original-----
De: llista-bounces a matarosensefils.net
[mailto:llista-bounces a matarosensefils.net] En nombre de Jose Legido
Enviado el: viernes, 20 de marzo de 2009 16:39
Para: Llista de coordinació del projecte Mataró Sensefils
Asunto: Re: [MataroSensefils] Enllaç Mataró-Barcelona

Hola!
Si ens dius la hora i el lloc si vols ens passem o estem a Mataró para
tocar quelcom.
Tenim ara una antena fixe de 23 dbi apuntant a Barcelona.
Plats tenim uns quants, inclús un de 120 cms :P

Espero resposta!

Salut!!

http://www.guifi.net/node/8269/view/distancesmap?lat2=41.540686&lon2=2.43997
9