[MataroSensefils] [guifi-barcelones] RE: Enllaç Mataró-Barcelona

Sebastián Galeano tronity2k a hotmail.com
dll mar 16 17:17:33 CET 2009

Bones Albert,

Tenim planificat l'enllaç fent servir el node BCNmargarit, som conscients de la necesitat :)

xfs actualment no fa xarxa oberta, esta en proces, pero encara no esta enllastit.

Per cert el q habia pensat pq l'enllaç sigui bo, es utilitzar el mateix material a una banda y l'altra.

Podem veure com ho fem?

He de veure si compro un parell de feeders interline per parabolica, si hos sembla quan poguem quedem y arreglem comptes y os ajudem a montar una parabolica.

El plat es pot fer servir cualsevol de TV, no si si vosaltres tindriau un ja.

Salut
Sebastian Galeano

Date: Mon, 16 Mar 2009 17:04:51 +0100
From: albert.comas a googlemail.com
To: llista a matarosensefils.net; barcelones a llistes.projectes.lafarga.org
Subject: Re: [MataroSensefils]	[guifi-barcelones] RE: Enllaç Mataró-Barcelona

Hola Sebas, hola a tots,

i la gent de BCNxai-MistralPar (http://www.guifi.net/node/8269) no podria posar una antena apuntant cap a Mataró? Si al node Mataró Isern (http://www.guifi.net/node/19268)

hem rebut senyal vostra accidentament segur que podem fer una connexió. Sembla que hi ha un perfil prou bo:
http://www.guifi.net/node/19268/view/distancesmap?lat2=41.375227&lon2=2.153133

BCNxsf-coopLaietana també té bons perfils:
http://www.guifi.net/node/19268/view/distancesmap?lat2=41.383544&lon2=2.179882
Algú sap quan estarà operatiu?

Tenim una planar de 24 Db apunatnt cap a Barcelona, algú pot dir-nos si ens capta?

Al Maresme tenim moltes ganes de sortir del nostre aïllament!

Salut!

Albert